м. Київ, Михайлівська, 21
+380 (96) 515 79 79
+38 (093) 414 79 79
13 травня, 2020
Всi новини
За даними медичної статистики, заснованих на останніх результатах епідеміологічних досліджень, інтактний пародонтит зустрічався лише в 2-10% спостережень, захворювання пародонту та спостерігається у 90-95% дорослого населення. Збільшення поширеності генералізованих захворювань тканин пародонту доводиться переважно на вік від 30 до 50 років, і до 45 років досягає 96%. Серед молоді у віці від 16 до 20 років поширеність захворювань тканин пародонту різко збільшується і зустрічається в 50-85% випадків.
Підвищена поширеність генералізованих захворювань тканин пародонту, що характеризуються тривалим хронічним перебігом, зі схильністю до періодичного загострення з подальшим прогресуванням запально-дистрофічного процесу, який призводить до розвитку структурних і функціональних порушень зубощелепного апарату, є однією з основних медико-соціальних проблем. У зв’язку з цим розробка нових підходів до лікування генералізованого пародонтиту (далі за текстом – «ГП»), спрямованих на досягнення довгострокової стабілізації в перебігу ГП, займає одне з пріоритетних напрямків у розвитку сучасної стоматології.
Дослідження останніх років дозволили істотно поглибити уявлення про механізми виникнення та прогресування хронічних дистрофічно-запальних захворювань пародонту. Відповідно до сучасних уявлень етіологічні фактори ГП традиційно поділяються на місцеві та системні. До місцевих належать фактори, які діють безпосередньо на тканини пародонту, тоді як системні залежать від загального стану хворого. Серед найбільш значущих етіологічних факторів розвитку ГП дослідники виділяють вплив пародонтопатогенних мікроорганізмів і продуктів їх життєдіяльності на тканини пародонту, на стан порожнини рота, що сприяє утворенню зубної бляшки і впливає на пародонтопатогенний потенціал мікрофлори, загальні (системні) фактори, що забезпечують гомеостаз пародонту на тлі наявної генетичної схильності, зміни реактивності організму. Серед важливих факторів ризику розвитку ГП також називають порушення мікроциркуляції і транскапілярного обміну, дисбаланс імунокомпетентних систем, залучення автоімунітету, недостатність антиоксидантного захисту.
За «судинною» теорією патогенезу ГП – мікроциркуляторні розлади з’являються вже на ранніх стадіях ГП і супроводжують все періоди захворювання. Вони характеризуються гальмуванням швидкості кровотоку, агрегацією і стазом формених елементів крові, пошкодженням ендотеліальних клітин, що сприяє тромбоутворення. Висока поширеність захворювань, що супроводжуються дисфункцією ендотелію (ЕД), перш за все атеросклерозу, сприяє розвитку дисбалансу між механізмами антиоксидантного захисту і швидкістю СРО. Перекисне окислення фосфоліпідів клітинних мембран сприяє їх деструкції, пошкодження клітин пародонту, що в свою чергу знижує стійкість тканин до ушкодження етіологічними факторами, в т. р. І мікробним впливом.
Накопичення недоокислених продуктів сприяє і розвитку змін у кістковій тканині альвеолярного відростку з активацією процесів резорбції кістки і деструкції колагенових волокон. Активація СРО супроводжується зміною рН клітин ендотелію судин, тканин пародонту з розвитком метаболічного ацидозу і змін властивостей клітинних мембран. Сучасні уявлення про роль оксидативного стресу в патогенезі хронічного пародонтиту дозволяють розглядати зміст переокислення ліпідів в слині і її антиокислювальний потенціал в якості предикторів ескалації запального ураження пародонту.
Таким чином розробка нових підходів до лікування генералізованого пародонтиту (далі за текстом – «ГП»), спрямованих на досягнення довгострокової стабілізації в перебігу ГП, займає одне з пріоритетних напрямків у розвитку сучасної стоматології.
Серед них – клетинна інженерія, що базується на використанні для активації процесів репаративної регенерації клетинних структур факторів росту, які продукуються багатьма клітинами, наприклад, тромбоцитами.
Ще в 1990-х рр. було доведено, що в тромбоцитах нашої крові є фактори росту – білки, які стимулюють розвиток стовбурових клітин і перетворення їх в клітини тієї тканини організму, яка пошкоджена.
Терапевтичний ефект тромбоцитарної аутоплазми (ТАП) пояснюється присутністю тромбоцитів і вмістом в них факторів росту (ФР), але ефект плазми крові може бути заснований і на інших якісних складових, наприклад мікро- і макроелементи, вітаміни, що знаходяться в найбільш біодоступному для тканин стані.
На теперішній час основною метою досліджень процесів регенерації є необхідність ідентифікації ФР, знання механізму їх дії і можливостей застосування для поліпшення регенерації поверхні рани.
Використання ТАП сьогодні представляє одну з небагатьох можливостей запускати і прискорювати природні механізми регенерації за рахунок ФР, що містяться у тромбоцитах. Крім того, вона не токсична і не іммунореактивна. Отримання ТАП технологічно є поділом плазми і тромбоцитів від еритроцитів як по градієнту щільності, так і з використанням спеціалізованих лабораторних фільтрів.
ТАП модулює і регулює функцію первинних, вторинних і третинних ФР, впливаючи на всі стадії регенерації одночасно. Згадана властивість відрізняє ФР тромбоцитарної аутоплазми від рекомбінантних ЧЗ, що відповідають за окремий механізм регенерації.
Тромбоцити в своєму складі мають різноманітні ФР і цитокіни, які сприяють відновленню пошкоджених тканин. В α-гранулах тромбоцитів знаходяться понад 30 ФР, які впливають на процеси регенерації тканин пародонту одночасно. Найбільше значення мають: IGF (інсуліноподібний ФР) – який сприяє диференціюванню стовбурових клітин, збільшує метаболізм кісткової тканини і продукування колагену. PDGF (тромбоцитарний ЧЗ) – стимулює проліферацію і переміщення мезенхімальних (остеогенних) клітин, стимулює ангіогенез. PDEGF (тромбоцитарний ФР ендотеліальних клітин) – викликає стимулюючу дію на ендотеліальні клітини і має ангіогений ефект. VEGF або PDAF (ФР ендотелію судин) – є 4 види фактору: VEGF-A, -B, -C і -D. Беруть участь в ангіогенезі, індукують проліферацію ендотеліальних клітин судин. EGF (епідермальний ФР) – сприяє проліферації фібро- і остеобластів, збільшує синтез фібронектину. TGF-ß («Сімейство» трансформуючого ФР) – багатофункціональні чинники, оскільки не тільки індукують диференціювання мезенхімальних клітин, а також викликають велику кількість клітинних і міжклітинних відповідей, включаючи продукцію інших ФР. До трансформуючих ФР відносяться кісткові морфогенетичні білки, частина яких (КМБ-2, остеогенні або КМБ-3, КМБ-4,-5,-7,-8 і-9) є вираженими остеоіндукторами, модулюють клітинну проліферацію і диференціювання малодиференційованих клітин в остеобласти . PLGF-1 / -2 (плацентарні ФР) – потенціюють дію VEGF, підвищують проникність судинної стінки. FGF (фібробластний ФР) – викликає експресію в кістковій тканині, ангіогенез, остеофікацію, індукує продукцію TGF в остеобластних клітинах. Остеонектін – «культуральний шоковий протеїн»: складає 15% органічного компоненту кісткового матриксу, регулює проліферацію і взаємодію клітин з матриксом. Тромбоспондин – опосередковує адгезію кісткових клітин. ФР доставляються в тканини при ін’єкційній формі аутоплазми і концентруються за допомогою введення більшої кількості аутоплазми – це підвищує активність фібробластів і стимулює їх утворення. Фібробласти продукують колагенові волокна, гіалуронову кислоту і еластин. Все це призводить до утворення нової сполучної тканини, зростання капілярів. ФР також блокують остеокласти і стимулюють проліферацію остеобластів, що стримує надалі це зниження кісткової тканини і сприяє її регенерації. В результаті відновлюються обмінні процеси, поліпшуються мікроциркуляція і метаболізм в клітинах тканин, нормалізується тканинне дихання, активізується місцевий імунітет.
Протипоказаннями до використання методу є: злоякісні новоутворення; системні захворювання крові, психічні захворювання, алергічна реакція на антикоагулянт (натрій-гепарин) в анамнезі.
Для лікування пацієнтів використовувалася аутоплазма отримана за наступними методиками:
1)Отримання збагаченої тромбоцитами плазми PRP (Platelets Reach Plasma, Lifting-Plasma), яка в подальшому НЕ загусне. Для використання PRP-плазми використовують антикоагулянт. Її використовують для PRP-терапії. Методика отримання PRP передбачає, що плазма НЕ згорнеться ні до введення в організм пацієнта, ні після. Механізм дії – все ті ж фактори росту.
При отриманні збагаченої тромбоцитами плазми доречно використовувати пробірки, що містять антикоагулянт ACD – A. Вибір антикоагулянту не випадковий. Саме цей антикоагулянт дозволяє забезпечити максимальну виживаність і активність тромбоцитів. У банках крові саме це антикоагулянт використовується для зберігання тромбоцитарної маси. При одноразовому центрифугуванні в пробірці ми бачимо поділ на еритроцитарно-лейкоцитарний шар (темний) і плазму. Іноді між ними є яскраво виражений білястий шар, він називається Buffy Coat – це фракція антікоагульованного зразка крові, яка містить більшість лейкоцитів і тромбоцитів після центрифугування в градієнті щільності крові.
2) PRF (Platelets Reach Fibrin) – багатий тромбоцитами фібрин, у пробірці антикоагулянт не використовується:
-а. A-PRF (advance, тобто «покращений», PRF-згустки) – отримання збагаченої тромбоцитами плазми, яка загусне до застосування (антикоагулянт не використовується). Це загусла частина плазми крові, що містить багато чинників зростання для остео і ангіогенезу. З них можна приготувати мембрани і пробки за допомогою спеціального боксу PRF-BOX. Суть PRF-BOX у віджимі фібрину з метою його звільнення від зайвої плазми. Мембранами вкривають кісткові матеріали, дефекти неба після забору ясенних трансплантатів, мембрану Шнайдера при її перфорації і просто синус-ліфтах, використовують для хірургії пародонту. Пробки – для заповнення постекстракційних лунок зубів і пародонтальних дефектів. Так само, згустки можна нарізати ножицями на дрібні шматочки і змішувати їх з кістковими замінниками.
-б. i-PRF (injectable – ін’єкційний) – отримання збагаченої тромбоцитами плазми, яка загусне після застосування. Таку плазму використовують для змішування з кістковим замінником, з метою його стабілізації і надання йому певної форми. Для ін’єкцій в пародонтальні тканини із метою поліпшення їх кровопостачання, зміни біотипів ясен. Іноді для склеювання країв слизової оболонки, наприклад, мембрани Шнайдера.
Активація тромбоцитів у відповідь на пошкодження тканин відбувається під час процесу вивільнення PRF декількох біологічно активних білків, в тому числі; альфа-гранули тромбоцитів, ФР, отриманий з тромбоцитів (PGDF), трансформуючі ФР-β (TGF-β), судинний ендотеліальний ФР (VEGF) і епідермальний ФР. Насправді цитокіни тромбоцитів і лейкоцитів грають важливу роль у рольовій грі цього біоматеріалу, але підтримують їх фібриновий матрикс дуже корисний для формування визначальних елементів, що відповідають за реальний терапевтичний потенціал PRF. Цитокіни негайно використовуються і руйнуються в рані, що загоюється. Гармонія між цитокінами і підтримка їх фібриновою матрицею має набагато більш унікальне значення, ніж будь-яке інше похідне від тромбоцитів.
3) PPP – Platelet Poor Plasma – плазма з концентрацією тромбоцитів «норма». У пробірках з зеленим стікером початково є розділовий гель. Це зручно, тому що гель після центрифугування піднімається і щільно фіксує еритроцитарно-лейкоцитарний згусток, перешкоджаючи змішуванню з плазмою, АЛЕ параметри центрифугування для пробірок, що містять гель не дозволяють застосувати низькі швидкості центрифугування і в зв’язку з цим кінцевий продукт – плазма, не може містити високі концентрації тромбоцитів, однак вміст білків, амінокислот, мінералів і всього іншого залишається незмінним, що дає нам можливість застосовувати цю форму практично скрізь, так як вона відновлює все порушені функції тканин.
Сьогодні існує широкий арсенал методів і засобів, розроблених для комплексного лікування генералізованого пародонтиту та хронічного катарального гінгівіту, при цьому досягти стійкої стабілізації патологічного процесу в тканинах пародонту складно. Питання визначення оптимального підходу до лікування даної категорії хворих є досить актуальним і вимагає проведення подальших досліджень. Лікування захворювань пародонту важливо не тільки для підтримки здоров’я порожнини рота, але, як показує аналіз літературних джерел, і для зниження патологічних змін в тканинах пародонту, що дасть можливість розробити новий комплексний патогенетично-обґрунтований підхід до лікування генералізованого пародонтиту та хронічного катарального гінгівіту, спрямований на стійку стабілізацію дистрофічно-запального процесу в тканинах пародонту, який одночасно буде сприяти зміцненню здоров’я пацієнтів в цілому.
У дослідженні брали участі 27 осіб, з них 13 чоловік і 14 жінок у віці від 25 до 65 років, з діагнозами: хронічний катаральний гінгівіт середнього ступеня тяжкості, хронічний генералізований пародонтиту початкової-I і II ступеня тяжкості. Всі пацієнти були розділені на 2 групи: контрольна – 12 осіб і основна – 15 пацієнтів. Лікування гінгівіту і пародонтиту включало в себе лікування карієсу і його ускладнень; навчання пацієнтів гігієні порожнини рота і її контроль; проведення професійної гігієни та закритого кюретажу. Загальна протизапальна терапія призначалася пацієнтам з діагнозом генералізований пародонтит і проводилася з використанням антибактеріальних препаратів. Традиційна терапія доповнювалася призначенням Біоген Продентіс, розсмоктувати 3-4 рази на день протягом 10 днів. В основній групі: при гінгівіті і початкової-I ступеня пародонтиту після професійної гігієни, при пародонтиті – після закритого кюретажу, – застосовувалося введення iPRF в область перехідної складки. Всього проводили 3 процедури з інтервалом 10 днів, наступні 2 процедури вводили – PPP. Оцінка результатів: після кожної процедури – контрольний огляд; наступний візит – через 6 місяців. Якщо необхідно через 6 місяців проводили підтримуючу терапію – курс професійної гігієни з 1 процедурою PPP (якщо необхідно).
Фото 1. Пацієнтка М., 28 років. Діагноз: хронічний катаральний гінгівіт середнього ступеня тяжкості. До лікування.
Фото 2. Пацієнтка М., 28 років. Діагноз: хронічний катаральний гінгівіт середнього ступеня тяжкості. Відразу після лікування: зняття зубних відкладень і першої процедури плазмотерапії – iPRF.
Фото 3. Пацієнтка М., 28 років. Діагноз: хронічний катаральний гінгівіт середнього ступеня тяжкості.Через 3 роки після лікування.
Фото 4. Пацієнт 32 року. Генералізований пародонтит легкого ступеня тяжкості. Зубні відкладення. до лікування
Фото 5. Паціент 32 роки. Генералізований пародонтит легкого ступеня тяжкості. Зубні відкладення. Відразу після скейлінга і ін’єкцій I-PRF.
Фото 6. Пацієнт 32 року. Генералізований пародонтит легкого ступеня тяжкості. Зубні відкладення. Через 5 днів після лікування.
Вже через тиждень від початку лікування у пацієнтів основної групи, яким проводили ін’єкції тромбоцитарною аутоплазмою, відзначалася позитивна клінічна динаміка, яка виражалася в поліпшенні показників гігієнічного та пародонтальних індексів на 40%, в зниженні кровоточивості ясен на 60%, зменшення гіперемії ясен. У контрольній групі хворих в 70% випадків в цей термін зберігалися скарги на кровоточивість ясен, обмежену гіперемію папілярних ясен. Індексні показники не відрізнялися від вихідного рівня.
Через 6 місяців після проведеного лікування пацієнтів II (основний) групи ознаки запалення пародонту купувалося повністю: була відсутня кровоточивість, набряк, гіперемія ясен, зменшилася глибина зондування пародонтальних кишень. У контрольній групі хворих кровоточивість ясен знизилася на 50% в порівнянні з вихідними значеннями. Набряклість папілярного краю ясен і глибина пародонтальних кишень залишалися на вихідному рівні.
Через 12 місяців у пацієнтів основної групи клінічний стан пародонту було стабільним, що підтверджувалося відсутністю приросту показників пародонтальних індексів, відновленням функції зубів. У контрольній групі індексні значення, що характеризують стан пародонту, залишалися в 2,5 рази вищими, ніж в групі порівняння.
Результати дослідження показали ефективність і, відповідно, обґрунтованість застосування тромбоцитарної аутоплазми в комплексному лікуванні захворювань пародонту. Зниження індексних значень, що характеризують стан пародонту, в II групі пацієнтів відзначалося вже до 7 діб від початку лікування. Аналогічні показники в контрольній групі в цей термін практично не відрізнялися від вихідних. Через 12 місяців після лікування зниження (нормалізація) пародонтальних індексів у II групі відбулося на 82%, а в I (контрольної) – всього на 65%.
Висновок: Включення тромбоцитарної аутоплазми в комплексне лікування пародонтиту дозволяє лікувати запалення і стабілізувати процес в більш короткі терміни в порівнянні з загальноприйнятими методами лікування.
І. ВСТУП
1. Цей порядок поширюється на навчальний захід “Основи плазмотерапії в стоматології”.
ІІ. ПЕРЕДОПЛАТА І ГАРАНТІЯ МІСЦЯ
1. Місце на навчальному заході гарантується при внесенні передоплати. Сума передоплати становить 4900 грн.
2. Передоплата є гарантією місця на навчальному заході.
3. Учасники, що записалися на навчальний захід і не внесли передоплату, не можуть брати участь у заході.
ІІІ. ВІДМОВА ВІД УЧАСТІ У ЗАХОДІ
1. Відмова від участі в навчальному заході направляється, не пізніше ніж за сім діб, виключно в електронній формі на адресу Виконавця.
2. Не приймається відмова по телефону, особисто, передані адміністратору або через іншого учасника. Відмова вважається прийнятою, якщо на лист отримано відповідь.
3. Якщо учасник не направив відмову або не отримав підтвердження на відмову, він не може претендувати на повернення суми попередньої оплати.
4. Учасник приймає на себе всі ризики недоставки листа і самостійно врегулює свої обставини, пов’язані з доступом до електронної пошти. Не спрацьовують жодні причини НЕ повідомлення про відмову, в тому числі «поважні» (хвороба, відсутність доступу до комп’ютера і т.п.).
ІV. НЕПОВОРОТНИЙ ДЕПОЗИТ І ПОВЕРНЕННЯ ОПЛАТИ ЗА УЧАСТЬ У ЗАХОДІ
1. За кожний навчальний захід встановлюється сума неповернутого депозиту. Сума публікується на сайті, і становить 25 % від повної суми вартості навчального заходу. Депозит не повертається при відмові від участі у навчальному заході, в тому числі: при фактичній неявці, при відсутності з «поважних» причин. Цей депозит компенсує адміністративні витрати на організацію заходу.
2. Сума оплати за захід повертається за вирахуванням безповоротного депозиту.
3. Повернення проводиться тільки тим учасникам, які повідомили про свою відмову згідно з правилами, встановленими в розділі «Відмова від участі у заході».
4. На суму повернення не впливають жодні обставини приватного життя учасника, в тому числі «поважні».
5. У разі скасування навчального заходу з ініціативи організатору сума передоплати повертається в повному обсязі.
6. Перенесення оплати на інший навчальний захід або іншому учаснику не проводиться.
ТОВ «Мультимед» (далі – Виконавець) в особі Директора Євсєєва Леоніда Володимировича, який діє на підставі Статуту, дійсною офертою пропонує будь-якій фізичній особі (далі – ЗАМОВНИК) укласти Договір-оферту на надання послуг з проведення заходу, далі – Договір.
Відповідно до статті 435 і частиною 2 статті 437 Цивільного кодексу України (далі – “ЦК”) в разі прийняття викладених нижче умов і оплати послуг, особа, яка провадить акцепт цієї оферти, стає ЗАМОВНИКОМ (Відповідно до статей 641, 642 ЦК акцепт оферти рівносильний укладенню договору на умовах, викладених в оферті).
У зв’язку з вищевикладеним, уважно прочитайте текст даної публічної оферти і, якщо Ви не згодні з будь-яким пунктом оферти, ВИКОНАВЕЦЬ в цьому випадку пропонує Вам укласти персональний договір на окремо обговорюваних умовах.
Повним і беззастережним акцептом дійсної публічної оферти є здійснення ЗАМОВНИКОМ оплати запропонованих Виконавцем послуг. Оплатою послуг вважається надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок.
1. ВИКОНАВЦЯ. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Предметом Договору є надання виконавцем послуг з проведення заходу (далі – Захід) для Замовника. Детальний опис Заходу публікується виконавцем на сайті multimed.ua
1.2. По даному Договору Виконавець надає наступні послуги:
– підготовка програми Заходу;
– розробка плану проведення Заходу;
– проведення Заходу (в тому числі із залученням третіх осіб);
– повний організаційний супровід Заходу.
1.3. Умови, термін (дата), тривалість і місце проведенні Заходу обговорюється з ЗАМОВНИКОМ будь-яким з електронних способів зв’язку (viber, sms, whatsapp, telegramm, Facebook, mail та інше) ВИКОНАВЦЯ, які вказані на сайті multimed.ua
1.4. ЗАМОВНИК бере участь в Заході особисто (очно) або заочно
1.5. Заключення ЗАМОВНИКОМ цього Договору здійснюється шляхом послідовного здійснення дій (акцепту публічної оферти), зазначених у п. 1.6. Договору.
1.6. Для акцепту Договору ЗАМОВНИК здійснює послідовно наступні дії:
1.6.1. Здійснює ознайомлення з текстом Договору;
1.6.2. Ознайомлюється з детальною інформацією про Заході на сайті ВИКОНАВЦЯ;
1.6.3. Здійснює запит будь-яким з електронних засобів зв’язку (viber, sms, whats app, telegramm, Facebook, mail і ін.) ВИКОНАВЦЯ, які вказані на сайті multimed.ua
1.6.4. Купує Захід, оплачуючи його.
1.7. Даний Договір вважається укладеним і набирає чинності для Сторін з дати оплати послуг ЗАМОВНИКОМ. Оплата вноситься в розмірі не менше 50% передоплати. Датою оплати вважається дата надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок ВИКОНАВЦЯ.
2. УМОВИ УЧАСТІ У ЗАХОДІ
2.1. Для замовлення заходу ЗАМОВНИК повинен визначитися з тематикою і основною концепцією заходу на сайті, а також зробити заявку будь-яким з електронних способів зв’язку (viber, sms, whats app, telegramm, Facebook, mail та інше) ВИКОНАВЦЯ, які вказані на сайті multimed.ua
3. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН
3.1. ВИКОНАВЕЦЬ ЗОБОВ’ЯЗУЄТЬСЯ:
3.1.1. Здійснювати консультаційну підтримку відносно послуг, що надаються, порядку і правил оформлення Заявки по телефону (067) 362 80 66 або за допомогою електронної пошти ( електронна адреса sales@multimed.com.ua )
3.1.2. Організувати і провести Захід відповідно до умов його проведення, опублікованих на сайті multimed.ua
3.1.3. Надати ЗАМОВНИКУ можливість приймати участь в Заході особисто (очно). ЗАМОВНИК також може передати право на участь в Заході будь якій третій особі за своїм вибором при умові повної оплати ЗАХОДУ і обов’язковому письмовому повідомленні ВИКОНАВЦЯ про контактні дані такої особи не пізніше, ніж за 2 (два) робочих дня до дати початку Заходу, а також при умові підтвердження ВИКОНАВЦЕМ участі такої третьої особи в Заході замість ЗАМОВНИКА.
3.1.4. В разі зміни умов проведення Заходe (ціни, дати, місця проведення та інших змін) повідомити Замовника не менше ніж за 1 (один) календарний день до початку дії таких змін.
3.1.5. Повернути сплачені грошові кошти замовнику в разі неможливості проведення виконавцем Заходу з причин, не залежних від волі ВИКОНАВЦЯ, за винятком випадків зазначених у цьому договорі.
3.2. Виконавець має право:
3.2.1. Проводить фото-, аудіо- і відео зйомку під час проведення Заходу і використовувати отримані матеріали на свій розсуд.
3.2.2. В односторонньому порядку змінювати вартість своїх послуг, а також інші умови проведення Заходу, а також умови цього Договору без попереднього узгодження з ЗАМОВНИКОМ.
3.2.3. Розробляти програму Заходу і визначати кількість і склад виступаючих на Заході.
3.2.4. Відмовити ЗАМОВНИКУ в наданні Послуг у випадку не оплати ( часткової оплати) за Умови в визначені строки, при порушенні правил участі в Заході. Представники ВИКОНАВЦЯ також мають право в будь який момент припинити проведення Заходу у випадку, якщо своїми діями такий ЗАМОВНИК створює незручності, а також заважають представнику проводити Захід. В такому випадку грошові кошти ЗАМОВНИКУ не повертаються.
3.3. ЗАМОВНИК зобов’язується:
3.3.1. Самостійно і своєчасно повідомляти ВИКОНАВЦЯ про дату, час Заходу.
3.3.2. Купуючи послуги ВИКИНАВЦЯ, зробити заявку будь-яким з електронних способів зв’язку (viber, sms, whats app, telegramm, Facebook, mail і т.п.) ВИКОНАВЦЯ, які указані на сайті multimed.ua, а також ознайомитися з затвердженим Виконавцем і опублікованими на сайті multimed.ua правилами проведення обраного Заходу.
3.3.3. Оплатити обраний Захід на умовах і по ціні, яка діє на даний Захід в момент оплати.
3.3.4. У випадку передачі права на участь в Заході третій особі не пізніше, ніж за 2 (два) робочих дня до початку Заходу, повідомити про це ВИКИНАВЦЯ і в письмовій формі повідомити всі необхідні дані нового учасника.
3.3.5. Повідомити ВИКОНАВЦЯ про зміни своїх контактних (персональних) даних в письмовій формі протягом доби з моменту таких змін.
3.3.6. В електронній формі повідомити ВИКОНАВЦЯ про відмову від участі в Заході не пізніше, ніж за 14 (чотирнадцять) календарних днів до початку Заходу, що несе за собою наступне:
– у випадку повідомлення про відмову від участі в Заході в термін більше ніж за 14 (чотирнадцять) календарних днів до початку Заходу виплачені замовником грошові кошти повертаються ВИКОНАВЦЕМ в повному об’ємі.
– у випадку повідомлення про відмову від участі в Заході в термін менше ніж за 14 (чотринадцять) календарних днів до початку Заходу.
– виплачені ЗАМОВНИКОМ грошові кошти не повертаються ВИКИНАВЦЕМ. Але ВИКОНАВЕЦЬ бере на себе можливість надати ЗАМОВНИКУ можливість прийняти участь в наступних заходах в рамках суми, яку він оплатив.
– у випадку не повідомлення про відмову від участі в Заході грошові кошти не повертаються ВИКОНАВЦЕМ.
3.3.7. Приходити на Захід точно в зазначений час, який затверджено в електронних засобах зв’язку. У випадку запізнення ЗАМОВНИКА виплачені грошові кошти не повертаються та не перераховуються.
3.3.8. ЗАМОВНИК зобов’язується проводити фото- і відеозйомку, а також аудіофіксацію за допомогою технічних та електронних засобів і пристосувань під час проведення заходу.
3.4. ЗАМОВНИК має право:
3.4.1. Вимагати від ВИКОНАВЦЯ дотримання умов дійсного Договору.
3.4.2. Приймати участь в Заходах особисто (очно) чи передати право на участь іншій особі при умові повної оплати Заходу і своєчасного (не пізніше, ніж за 2 (два) робочих дня до початку Заходу) письмового повідомлення про це ВИКОНАВЦЯ.
4. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
4.1. У випадках невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань за Договором, Сторони несуть відповідальність відповідно до законодавства України з урахуванням умов цього Договору.
4.2. Виконавець не несе відповідальності у разі неналежного надання послуги, якщо неналежне виконання стало наслідком недостовірності, недостатності або несвоєчасність наданих ЗАМОВНИКОМ відомостей, а також внаслідок інших порушень умов цього Договору з боку Замовника.
4.3. Виконавець не несе відповідальності за невідповідність наданої послуги очікуванням Замовника і / або за його суб’єктивну оцінку, така невідповідність очікуванням і / або негативна суб’єктивна оцінка не є підставами для повернення сплачених грошових коштів.
4.4. Виконавець звільняється від відповідальності за повне або часткове невиконання зобов’язань, передбачених цим Договором, якщо це невиконання стало наслідком обставин невизначеної сили, які виникли після укладення Договору, в результаті подій надзвичайного характеру, які Сторони не могли ні передбачити, ні запобігти розумними заходами (форс-мажор ).
4.5. У разі, якщо замовником з причин, не залежних від Виконавця, не відвідав Захід і не повідомив ВИКОНАВЦЯ в своєму бажанні відмовитися від наданих послуг в терміни, зазначені в п. 3.3.6. Договору, то послуга вважається наданою належним чином і сплачені виконавцем грошові кошти поверненню не підлягають
5. ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
5.1. Всі суперечки і розбіжності, що виникли в зв’язку з виконанням Договору, вирішуються Сторонами шляхом переговорів. Встановлюється обов’язковий претензійний порядок вирішення спорів, – до звернення в суд Сторона зобов’язана направити іншій Стороні письмову претензію, і тільки після закінчення 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати її отримання іншою Стороною може звернутися з позовом до суду.
5.2. У разі недосягнення згоди між Сторонами, усі спори розглядаються в судовому порядку, відповідно до законодавства України.
6. ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІТЬ
6.1. Всі інформаційні матеріали, що надаються виконавцем замовнику в процесі проведення Заходу, а також фото-, аудіо- і відеозйомка, що проводиться під час Заходу, є інтелектуальною власністю ВИКОНАВЦЯ, всі права на яку захищені законодавством України.
6.2. Незаконне використання (відтворення, поширення, імпортування, публічний показ і т.п.) зазначених матеріалів, інформації, творів і навчальних посібників ВИКОНАВЦЯ без письмової згоди останнього тягне за собою цивільну, адміністративну та іншу відповідальність відповідно до чинного законодавства України.
7. ІНШІ УМОВИ
7.1. Дійсний Договір діє до моменту виконання сторонами всіх обов’язків.
7.2. Надана ЗАМОВНИКОМ інформація, надається електронним способом зв’язку, є невід’ємною частиною даного Договору.
7.3. Укладаючи даний Договір, ЗАМОНИК дає згоду на збір і обробку ВИКОНАВЦЕМ персональних даних ЗАМОВНИКА відповідно до закону від 27.07.2006 №152 «Про персональні дані» та положенню про даний Захід, затвердженому ВИКОНАВЦЕМ і опублікованому на його сайті в мережі Інтернет. Оброблення персональних даних включає також вчинення наступних дій: оброблення (включаючи збір, систематизацію, накопичення, збереження, уточнення (оновлення, зміни)), використання і всі інші дії, пов’язані з цілями і завданнями конкретного заходу.
7.4. ЗАМОВНИК також дає згоду на використання персональної інформації про себе, свої взаємовідносинах з ВИКОНАВЦЕМ, на використання ВИКОНАВЦЕМ всієї наданої ЗАМОВНИКОМ інформації про себе, свій бізнес, публікацію матеріалів про факт отримання послуг у ВИКОНАВЦЯ в засобах масової інформації – на телебаченні, радіо, в інтернеті, і друкованих виданнях, соціальних мережах, а також публікацію вказаних матеріалів на офіційному сайті і в соціальних ресурсах ВИКОНАВЦЯ. ВИКОНАВЕЦЬ зобов’язується припинити збереження і обробку персональних даних ЗАМОВНИКА у випадку, якщо ЗАМОВНИК повідомив його про таку необхідність. Повідомлення може бути представлено в письмовій формі по електронній пошті sales@multimed.com.ua.
7.5. Укладаючи даний Договір, ЗАМОВНИК дає згоду на проведення ВИКОНАВЦЕМ фото-, аудіо-, та відеозйомки під час Заходу, в тому числі самого ЗАМОВНИКА, з подальшим використанням цих фото-, аудіо- і відеоматеріалів. У випадку незгоди ЗАМОВНИКА на надання прав на використання його зображень, він повідомляє про це ВИКОНАВЦЯ в письмовій формі по електронній адресі sales@multimed.com.ua не пізніше, ніж за 3 робочих дня до проведення Заходу.
7.6. В тому випадку, якщо які-небудь умови Заходу, розміщені на сайті ВИКОНАВЦЯ multimed.ua або відображені в будь-яких інформаційних матеріалах ВИКОНАВЦЯ про Захід, що проводиться, будуть суперечити умовам дійсного Договору, то Сторони будуть керуватися умовами справжнього Договору.
7.7. У всьому іншому, що не передбачене даним Договором, відношення сторін регулюються діючим законодавством України.
7.8. ЗАМОВНИК підтверджує, що всі умови даного Договору йому зрозумілі і він приймає їх безумовно і в повному обсязі.
Марія Лянкє, Маркетолог
+38 095 791 18 62
ПОЛІТИКА КОНФІДЕНЦІЙНОСТІ
Дотримання конфіденційності даних користувачів – один із основних принципів роботи ТОВ « Мультимед». Положення про конфіденційність і методи роботи направлені на обробку персональних даних належним і законним чином і на забезпечення їх конфіденційності, збереження та доступності.
Дане Положення про конфіденційність поширюється на сайт Multimed.ua, який знаходиться в користування і управління ТОВ «Мультимед», зареєстрованої в м. Одеса, Україна.
Дане Положення про конфіденційність це повний виклад політики конфіденційності персональних даних в інтернеті, яка застосовується до діяльності нашої компанії. Положення пояснює, які види даних ми збираємо, а також як ми використовуємо, передаємо і захищаємо інформацію, яку ви надаєте. Воно також описує ваші можливі дії щодо використання і виправлення ваших персональних даних, а також доступу до них. Діяльність нашої компанії регулюються Загальним регламентом по захисту даних (ЕС) 2016/679 (GDPR), який є законодавчим актом, що володіє законодавчим актом, який є законодавчим актом, що володіє прямою обов’язковою силою. GDPR захищає основні права і свободи фізичних осіб, зокрема їх право на захист персональних даних.
ВИЗНАЧЕНННЯ
Персональні дані
Персональні дані – це будь-яка інформація, яка відноситься до ідентифікованої або такої, що піддається ідентифікації фізичної особи. До персональних даних належать усі види інформації, які прямо або побічно ідентифікують людину: ім’я, e-mail, телефонний номер і т.п.
Принципи
В основі Положення про конфіденційність лежать наступні принципи захисту даних:
-персональні дані повинні оброблятися законним, чесним і прозорим чином;
-персональні дані повинні збиратися виключно для досягнення строго певних, однозначних і законних цілей і не повинні додатково оброблятися не сумісним з цими цілями чином;
-збір персональних даних повинен здійснюватися коректним чином і обмежуватися виключно релевантними відомостями, необхідними для досягнення мети, яку переслідує обробка цих даних;
-персональні дані повинні бути точними і при необхідності повинні оновлюватися;
-треба вживати всіх необхідних заходів, що гарантують негайне видалення або виправлення персональних даних, що виявляють неточність, важливу для мети їх обробки;
-персональні дані повинні зберігатися таким чином, який дозволяє ідентифікувати людину виключно на період часу, необхідний для досягнення мети, яка переслідується шляхом обробки цих даних;
-всі персональні дані не підлягають розголошенню та повинні зберігатися таким чином, який забезпечує їх належну захищеність;
-персональні дані не підлягають передачі третім особам, за винятком випадків, коли така передача необхідна для того, щоб AirHelp зміг надати послуги, передбачені угодою;
-у вас є право на доступ до персональних даних, на зміну або видалення даних, на обмеження або заперечення проти обробки даних, а також право на перенесення даних.
Збір і використання персональних даних
Якщо ви хочете скористатися нашими послугами і передаєте інформацію, ми можемо попросити вас надати персональні дані для того, щоб ми могли здійснювати свою роботу, надавати свої послуги і підвищувати їх рівень.
Персональні дані можуть передаватися за рахунок нашого сайту, електронної пошти або інших підтримуваних нами електронних або програмних рішень, а також поштовим відправлення або по телефону. Збір всіх персональних даних ведеться відповідно до GDPR. Ми обробляємо персональні дані виключно в обсязі, необхідному для досягнення строго певних, однозначних і законних цілей, або для досягнення мети, досягнення якої вимагається законодавством країни, в якій ми працюємо. Персональні дані, які ми збираємо в першу чергу, включають в себе імена, адреси електронної пошти, телефонні номере. Ми збираємо ці персональні дані з метою надання наших умов, передбачених публічною офертою. Окрім цього, ми збираємо персональні дані для інших цілей, наприклад для ведення статистики, рішення адміністративних і комунікаційних завдань, спільної роботи над внутрішніми проектами та активностями для спільної роботи підрозділів організації.
Використання персональних даних
Ми використовуємо персональні дані в тих цілях, для досягнення яких вони збираються, і зберігаємо їх лише протягом часу, необхідного для досягнення даних цілей. Ми можемо зберігати інформацію про вас, доки це є необхідним для надання наших послуг, для виконання наших юридичних обов’язків чи для досягнення будь-якої із перерахованих вище цілей. Доступ до персональних даних надається виключно працівниками ТОВ «Мультимед», а також контрольованих афілійованих організацій, які мають відповідний дозвіл і чітку робочу необхідність в доступі до даних.
Використання cookie-файлів
Наш сайт і наші партнери використовують cookie-файли або схожі технологічні рішення для забезпечення максимальної зручності користувача і для аналізу тенденцій, управління сайтом, відстежування поведінки користувача на сайті і для збору демографічної інформації про нашу клієнтську базу в цілому.
Cookie-файли — це невеликі текстові файли, які записуються вашим пристроєм для відстежування патернів користувацької поведінки і обліку бажаних параметрів. Наші аши cookie-файли не мають інформації, яка може прямо ідентифікувати людину. Ми автоматично збираємо конкретну інформацію за допомогою cookie-файлів і трекінгових інструментів, наприклад адрес інтернет-протоколу (IP-адрес) тип браузера; інтернет-провайдер (ISP) сторінки, з яких користувач зайшов на сайт і з яких залишив сайт; переглянуті на нашому сайті файли (наприклад HTML-сторінки, зображення) операційна система; мітка дати і часу; і / або статистика кліків для аналізу загальних тенденцій і для управління сайтом. Ви можете контролювати використання cookie-файлів на рівні свого браузера, але якщо ви вирішите відключити cookie-файли, це може привести до обмеження доступності конкретних функцій і можливостей нашого сайту.
Передача персональних даних
Ми передаємо персональні дані третій стороні тільки при наступних обставинах:
-якщо ви дали на це згоду;
-якщо ціль такої передачі даних напряму пов’язана з ціллю, для досягнення якої персональні дані збиралися з самого початку;
-якщо це необхідно для підготовки, уточнення і виконання Угоди з вами;
-якщо це требується законом, адміністративним або судовим розпорядженням;
-якщо це потрібно для обгрунтування та захисту позовних заяв або для судового позову;
-якщо це необхідне для виконання правомірної вимоги органів державної влади, втому числі служб національної безпеки і правоохоронних органів;
-якщо це потрібно для попередження зловживання чи інших неправомірних дій, наприклад скоординованих атак, з ціллю забезпечення збереження даних.
Безпека обробки даних
Безпека ваших персональних даних важлива для вас. Ми обробляємо персональні дані, піклуючись про їх захищеність, впроваджуємо і підтримуємо належні і загальновизнані стандарти технічних і організаційних заходів щодо захисту персональних даних від випадкового або протиправного знищення або випадкової втрати, зміни, недозволеного розголошення або доступу, зокрема, якщо обробка має на увазі передачу даних по мережі, а також щодо захисту від інших форм протиправного використання.
Ваші права на захист персональних даних
У вас є право в будь-який час вимагати доступ до персональних даних, їх виправлення або видалення, забороняти їх обробку або заперечувати проти їх обробки, а також право на перенесення даних. З метою підтримки актуального стану персональних даних рекомендуємо вам повідомляти нам про будь-які зміни або неточності.
Маркетингові email-розсилки та рекламні переваги
З вашої згоди ми можемо відправляти вам маркетингові листи. Згода, про яку йде мова, має надаватися добровільно, свідомо і однозначно. Ви завжди можете заперечити проти використання ваших персональних даних в цілях прямого маркетингу без необхідності надавати причину такого заперечення, за попереднім запитом і безкоштовно. Ви можете зробити це, натиснувши на посилання «Відмовитися» в будь-якому з отриманих від нас листів.
Маркетингові листи містять інформацію, яка, на нашу думку, може бути вам цікава, наприклад новини про наші продукти і послуги.
Скарги
Ви маєте право направляти скарги щодо того, як ми обробляємо ваші персональні дані. Всі запити і скарги повинні своєчасно і в узгодженні з внутрішніми правилами розглядатися фахівцем із захисту персональних даних (DPO).
Скарги можна надсилати на адресу marketing@multimed.com.ua.
Внесення змін до даного Положення про конфіденційність.
Періодично в дане Положення про конфіденційність можуть вноситься зміни, наприклад у випадку змін відповідного законодавства або корпоративної структури нашої компанії.
Марія Лянкє, Маркетолог
+38 095 791 18 62
Обмеження відповідальності
Відповідно до чинного законодавства України, Адміністрація відмовляється від будь-яких запевнень і гарантій, надання яких може іншим чином матися на увазі, і відмовляється від відповідальності відносно Сайту, вмісту та його використання.
Ні за яких обставин Адміністрація Сайту не буде нести відповідальності ні перед якою стороною за будь-який прямий і / або непрямий збиток в результаті будь-якого використання інформації на цьому Сайті або на будь-якому іншому сайті, на якому є гіперпосилання з нашого сайту; виникнення залежності; зниження продуктивності; звільнення або переривання трудової активності, а також і відрахування з навчальних закладів; за будь-яку упущену вигоду; припинення господарської діяльності; втрату програм або даних у Ваших інформаційних системах або Іншим чином, які виникли в зв’язку з доступом, впровадженням або неможливістю використання Сайту, вмісту або будь-якого пов’язаного інтернет-сайту, або непрацездатністю, помилкою, упущенням, перебоєм, дефектом, простоєм в роботі або затримкою в передачі, комп’ютерним вірусом або системним збоєм, навіть якщо адміністрація буде явно повідомлено про можливість такого збитку.
Марія Лянкє, Маркетолог
+38 095 791 18 62