ЗАКРИТИ


м. Київ, Михайлівська, 21

+380 (96) 515 79 79

+38 (093) 414 79 79


Копчак Оксана Вікторівна


Копчак Оксана Вікторівна

Про тренера

Лектор: д.мед.н., професор Копчак Оксана Вікторівна, завідувачка кафедри терапевтичної стоматології та пародонтології ПВНЗ «Київський медичний університет».

Має вищу кваліфікаційну категорію за фахом «Терапевтична стоматологія». Загальний трудовий стаж становить 23 роки. Основний науково-практичний профіль – терапевтична стоматологія, пародонтологія.

Член координаційної ради ГО «Асоціація стоматологів України», член правління Київського осередку ГО «Асоціація стоматологів України», віце-президент ВГО «Асоціація лікарів – пародонтологів України». Автор понад 200 наукових робіт, із яких 2 навчальних посібники, 3 методичні рекомендації, 10 патентів.

Основна практика

Лікар-стоматолог, пародонтолог.

Доктор медичних наук. Завідувач кафедри терапевтичної стоматології ПВНЗ «Київський медичний університет». Має вищу кваліфікаційну категорію за фахом «Терапевтична стоматологія». Загальний трудовий стаж становить 20 років.

Членство у ГО «Асоціація стоматологів України» член правління Київського осередку ГО «Асоціація стоматологів України», ВГО «Асоціація лікарів – пародонтологів України», асоціативний член EFP. 

Автор понад 100 наукових робіт, із яких 2 навчальних посібники, 3 методичні рекомендації, 10 патентів. 

ЗАКРИТИ

ЗАПИСАТИСЯ НА КУРС

Заполните форму ниже и мы свяжемся с Вами в ближайшее время

ЗАКРИТИ

СТАТИ ПАРТНЕРОМ

Заполните форму ниже и мы свяжемся с Вами в ближайшее время

ЗАКРИТИ

Порядок скасування заходу інформальної освіти


І. ВСТУП

1. Цей порядок поширюється на  навчальний захід “Основи плазмотерапії в стоматології”.

ІІ. ПЕРЕДОПЛАТА І ГАРАНТІЯ МІСЦЯ

1. Місце на навчальному заході гарантується при внесенні передоплати. Сума передоплати становить 4900 грн.

2. Передоплата є гарантією місця на навчальному заході.

3. Учасники, що записалися на навчальний захід і не внесли передоплату, не можуть брати участь у заході.

ІІІ. ВІДМОВА ВІД УЧАСТІ У ЗАХОДІ

1. Відмова від участі в навчальному заході направляється, не пізніше ніж за сім діб, виключно в електронній формі на адресу Виконавця.

2. Не приймається відмова по телефону, особисто, передані адміністратору або через іншого учасника. Відмова вважається прийнятою, якщо на лист отримано відповідь.

3. Якщо учасник не направив відмову або не отримав підтвердження на відмову, він не може претендувати на повернення суми попередньої оплати.

4. Учасник приймає на себе всі ризики недоставки листа і самостійно врегулює свої обставини, пов’язані з доступом до електронної пошти. Не спрацьовують жодні причини НЕ повідомлення про відмову, в тому числі «поважні» (хвороба, відсутність доступу до комп’ютера і т.п.).

ІV. НЕПОВОРОТНИЙ ДЕПОЗИТ І ПОВЕРНЕННЯ ОПЛАТИ ЗА УЧАСТЬ У ЗАХОДІ

1. За кожний навчальний захід встановлюється сума неповернутого депозиту. Сума публікується на сайті, і становить 25 % від повної суми вартості навчального заходу. Депозит не повертається при відмові від участі у навчальному заході, в тому числі: при фактичній неявці, при відсутності з «поважних» причин. Цей депозит компенсує адміністративні витрати на організацію заходу.

2. Сума оплати за захід повертається за вирахуванням безповоротного депозиту.

3. Повернення проводиться тільки тим учасникам, які повідомили про свою відмову згідно з правилами, встановленими в розділі «Відмова від участі у заході».

4. На суму повернення не впливають жодні обставини приватного життя учасника, в тому числі «поважні».

5. У разі скасування навчального заходу з ініціативи організатору сума передоплати повертається в повному обсязі.

6. Перенесення оплати на інший навчальний захід або іншому учаснику не проводиться.