м. Київ, Михайлівська, 21
+380 (96) 515 79 79
+38 (093) 414 79 79
ЗАКРИТИ
Заполните форму ниже и мы свяжемся с Вами в ближайшее время
Збільшити свій дохід за рахунок натуральної процедури, яка миттєво знімає больовий синдром з вираженим терапевтичним ефектом
Дізнатися про біомеханіку аутологічної плазми та її складових. Навчитися працювати з основними видами плазми: PPP, PRP, PRF
Стати експертом у виборі пробірок, режимах центрифугування, техніках впливу на потрібні ділянки
- - - - - - - - - - - - - - - - - - -N E X T B L O C K
Вступ до регенеративної медицини: яку роль займає терапія аутологічною плазмою?
Істинна біомеханіка аутологічної плазми: що і за рахунок чого працює, а що – лише маркетинг?
Не PRP єдиною. Базові та модифіковані форми аутологічної плазми
Ефекти, показання та протипоказання. Як досягти WOW-результату, використовуючи тільки препарати аутоплазми?
Як розібратись в пробірках та обладнанні?
Основні принципи і рекомендації комбінації плазмотерапії з іншими методиками
Як скласти індивідуальний протокол для клієнта?
Як почати працювати з аутоплазмою наступного ж дня з мінімальним комплектом інструментарію?
Краса всередині. Базові принципи ортомолекулярної медицини, які працюють завжди і всюди
Як елегантно та вишукано додати нову послугу в свій прайс-лист та розповісти про неї клієнтам?
Демонстрація проведення процедури тренером
Забір крові
Центрифугування
Введення аутологічної плазми в тканини
Вручення сертифікатів
- - - - - - - - - - - - - - - - - - -N E X T B L O C K
Теоритичні навички проведення процедури
Практичні навички проведення процедури
Всі витратні матеріали для успішної роботи
Сертифікат, що підтверджує кваліфікацію
Повний консультаційний супровід
- - - - - - - - - - - - - - - - - - -N E X T B L O C K
Теоретична частина
Демонстраційна частина
Кава-брейки
Поліграфія
Сертифікат
Матеріали для практики
Подарунковий набір для плазмотерапії
Курс навчання розрахований для спеціалістів з медичною освітою
Після закінчення навчання видається свідоцтво встановленого зразка
Оплата будь-яким зручним способом
- - - - - - - - - - - - - - - - - - -N E X T B L O C K
- - - - - - - - - - - - - - - - - - -N E X T B L O C K
Плазмотерапія – це інноваційна технологія, в рамках якої проводиться ревіталізуюча ін’єкційна процедура, що дозволяє запустити процес природного омолодження шкіри і поліпшити її якість. Процедура сприяє активізації захисної системи шкіряних покривів, прискореному загоєнню і відновленню тканин.
Стартова терапія хроно і фотостаріння
Реабілітація після пластичних операцій хімічного пілінгу, лазерної дермабразії
Пігментні плями, гіперпігментація
Розацеа
Виражена дегідратація
Контроль активності компонентів на всіх стадіях асептичного запалення
Компенсаторне заповнення дефіциту білків і амінокислот
Виведення водо- і жиророзчинних метаболітів
Перша допомога при прогресуючих формах хроно- і фотостаріння
Дистрофія шкіри
Нерівний тьмяний колір шкіри
Великі й малі зморшки
Набряки
Інфекційні ураження шкіри
Стимуляція проліферації фібробластів
Синтез колагену і інших компонентів МКМ
Проліферація ендотеліальних клітин і лімфоангіогенезу
Контроль потужності асептичного запалення
Регуляція рівня ранових протеаз
Забезпечення загоєння ран, що довго не загоюються
Місцева васкуляризація
Рубцеві деформації шкіри
Стриї, розтяжки
Гнійно-запальні захворювання шкіри і м’яких тканин
В’яла, атонічна шкіра
Дрібні зморшки
Відновлювальна терапія шкіри грудей і САК (сосково-ареолярний комплекс)
Контроль заданої або фізіологічної полімеризації фібрину і контрольований фібриноліз на всіх стадіях запалення
Зв’язування і «фіксація» токсинів в патологічному вогнищі
Профілактика утворення рубцевої тканини, келоїду або надлишкового неконтрольованого зростання колагену
- - - - - - - - - - - - - - - - - - -N E X T B L O C K
Федірко В.В.
ЗАКРЫТЬ
Директору ТОВ «…»
ПІБ Директора
від ортопеда-травматолога, невролога
Петрова (ої) П.П.
Заява
Я, Петров (а) П.П., прошу підтримати мене в бажанні пройти навчання за курсом «Плазмотерапія в ортопедії, травматології та подології» в навчальному центрі «Мультимед». Своє майбутнє я бачу в нашому медичному центрі, і щоб ТОВ «…» успішно розвивалося в напрямку ортопедії, травматології та подології, надавало якісні послуги нашим пацієнтам, мені необхідно розвиватися в цьому напрямку. Програма курсу, обрана для навчання, актуальна для моїх щоденних завдань в роботі з пацієнтами, так як вона передбачає особливості отримання різних форм аутологічної плазми, вибір застосування якої безпосередньо залежить від стану пацієнта, а також техніки введення і управління ризиками. Після проходження курсу наш медичний центр зможе ввести в асортимент пропонованих послуг нову процедуру, що призведе до зростання денного прийому пацієнтів і позитивно вплине на репутацію клініки.
Серед усіх навчальних програм, представлених на ринку, обраний курс «Плазмотерапія в неврології та ортопедії» в навчальному центрі «Мультимед», тому що:
Курс триває один день (8 годин навчання) і проходить в суботу, що дуже зручно і не буде відволікати мене від робочого процесу.
Я впевнений (а), це Вигідне вкладення, тому що компанія отримає не тільки фахівця з актуальними знаннями і професійними навичками, а й консультації після проходження курсу від фахівців-тренерів кращої навчальної компанії в Україні.
Сайт компанії: multimed.ua
Дата Підпис
Програма курсу «Плазмотерапія в ортопедії, травматології та подології» від Multimed
Теоретична частина:
– артрози, тендиніти періартрити, контрактури суглобів
– лікування переломів, міогенних тригерних точок
– п’яткова шпора, ранові поверхні оніходистрофії, оніхолізис, діабетичні виразки
Демонстраційна частина:
Загальна кількість годин: 8
Сторінка курсу: https://multimed.ua/orthopedic-podology/(opens in a new tab)
Координатор курсу – Анна Мороз
Тел . +38 (093) 414-79-79, +38 (066) 221-79-79, +38 (050) 515-79-79
sales@multimed.com.ua
І. ВСТУП
1. Цей порядок поширюється на навчальний захід “Основи плазмотерапії в стоматології”.
ІІ. ПЕРЕДОПЛАТА І ГАРАНТІЯ МІСЦЯ
1. Місце на навчальному заході гарантується при внесенні передоплати. Сума передоплати становить 4900 грн.
2. Передоплата є гарантією місця на навчальному заході.
3. Учасники, що записалися на навчальний захід і не внесли передоплату, не можуть брати участь у заході.
ІІІ. ВІДМОВА ВІД УЧАСТІ У ЗАХОДІ
1. Відмова від участі в навчальному заході направляється, не пізніше ніж за сім діб, виключно в електронній формі на адресу Виконавця.
2. Не приймається відмова по телефону, особисто, передані адміністратору або через іншого учасника. Відмова вважається прийнятою, якщо на лист отримано відповідь.
3. Якщо учасник не направив відмову або не отримав підтвердження на відмову, він не може претендувати на повернення суми попередньої оплати.
4. Учасник приймає на себе всі ризики недоставки листа і самостійно врегулює свої обставини, пов’язані з доступом до електронної пошти. Не спрацьовують жодні причини НЕ повідомлення про відмову, в тому числі «поважні» (хвороба, відсутність доступу до комп’ютера і т.п.).
ІV. НЕПОВОРОТНИЙ ДЕПОЗИТ І ПОВЕРНЕННЯ ОПЛАТИ ЗА УЧАСТЬ У ЗАХОДІ
1. За кожний навчальний захід встановлюється сума неповернутого депозиту. Сума публікується на сайті, і становить 25 % від повної суми вартості навчального заходу. Депозит не повертається при відмові від участі у навчальному заході, в тому числі: при фактичній неявці, при відсутності з «поважних» причин. Цей депозит компенсує адміністративні витрати на організацію заходу.
2. Сума оплати за захід повертається за вирахуванням безповоротного депозиту.
3. Повернення проводиться тільки тим учасникам, які повідомили про свою відмову згідно з правилами, встановленими в розділі «Відмова від участі у заході».
4. На суму повернення не впливають жодні обставини приватного життя учасника, в тому числі «поважні».
5. У разі скасування навчального заходу з ініціативи організатору сума передоплати повертається в повному обсязі.
6. Перенесення оплати на інший навчальний захід або іншому учаснику не проводиться.
ДОГОВІР ПУБЛІЧНОЇ ОФЕРТИ
ТОВ «Мультимед» (далі – ВИКОНАВЕЦЬ) в особі Директора Яценко Оксани Олександрівни, що діє на підставі Статуту, дійсною офертою пропонує будь-якій фізичній особі (далі – ЗАМОВНИК) укласти Договір-оферту на надання послуг з проведення заходу, далі – Договір.
Відповідно до статті 435 і частиною 2 статті 437 Цивільного кодексу України (далі – “ЦК”) в разі прийняття викладених нижче умов і оплати послуг, особа, яка провадить акцепт цієї оферти, стає ЗАМОВНИКОМ (Відповідно до статей 641, 642 ЦК акцепт оферти рівносильний укладенню договору на умовах, викладених в оферті).
Далі по тексту Договору ЗАМОВНИК та ВИКОНАВЕЦЬ разом можуть іменуватися Сторони, а кожен окремо Сторона.
У зв’язку з вищевикладеним, уважно прочитайте текст даної публічної оферти і, якщо Ви не згодні з будь-яким пунктом оферти, ВИКОНАВЕЦЬ в цьому випадку пропонує Вам звернутися до нього для обговорення можливості укладання персонального договору на окремо обговорюваних умовах.
Повним і беззастережним акцептом дійсної публічної оферти є здійснення ЗАМОВНИКОМ оплати запропонованих ВИКОНАВЦЕМ послуг. Оплатою послуг вважається надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок.
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Предметом Договору є надання ВИКОНАВЦЕМ послуг з проведення заходу (далі – Захід) для ЗАМОВНИКА. Детальний опис Заходу публікується ВИКОНАВЦЕМ на сайті multimed.ua
1.2. По даному Договору ВИКОНАВЕЦЬ надає наступні послуги:
– підготовка програми Заходу;
– розробка плану проведення Заходу;
– проведення Заходу (в тому числі із залученням третіх осіб);
– повний організаційний супровід Заходу.
1.3. Умови, термін (дата), тривалість і місце проведенні Заходу обговорюється з ЗАМОВНИКОМ будь-яким з електронних способів зв’язку (viber, sms, whatsapp, telegram, Facebook, email тощо) ВИКОНАВЦЯ, які вказані на сайті multimed.ua
1.4. ЗАМОВНИК бере участь в Заході особисто (очно) або заочно
1.5. Заключення ЗАМОВНИКОМ цього Договору здійснюється шляхом послідовного здійснення дій (акцепту публічної оферти), зазначених у п. 1.6. Договору.
1.6. Для акцепту Договору ЗАМОВНИК здійснює послідовно наступні дії:
1.6.1. Здійснює ознайомлення з текстом Договору;
1.6.2. Ознайомлюється з детальною інформацією про Захід на сайті ВИКОНАВЦЯ;
1.6.3. Здійснює запит будь-яким з електронних засобів зв’язку (viber, sms, whats app, telegramm, Facebook, mail і ін.) ВИКОНАВЦЯ, які вказані на сайті multimed.ua
1.6.4. Оплачує послуги ВИКОНАВЦЯ.
1.7. Даний Договір вважається укладеним і набирає чинності для Сторін з дати оплати послуг ЗАМОВНИКОМ. Оплата вноситься в розмірі не менше 50% передоплати. Датою оплати вважається дата надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок ВИКОНАВЦЯ.
2. УМОВИ УЧАСТІ У ЗАХОДІ
2.1. Для замовлення заходу ЗАМОВНИК повинен визначитися з тематикою і основною концепцією заходу на сайті, а також зробити заявку будь-яким з електронних способів зв’язку (viber, sms, whats app, telegramm, Facebook, mail та інше) ВИКОНАВЦЯ, які вказані на сайті multimed.ua
3. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН
3.1. ВИКОНАВЕЦЬ зобов’язується:
3.1.1. Здійснювати консультаційну підтримку відносно послуг, що надаються, порядку і правил оформлення Заявки по телефону (067) 362 80 66 або за допомогою електронної пошти ( електронна адреса sales@multimed.com.ua )
3.1.2. Організувати і провести Захід відповідно до умов його проведення, опублікованих на сайті multimed.ua
3.1.3. Надати ЗАМОВНИКУ можливість приймати участь в Заході особисто (очно). ЗАМОВНИК також може передати право на участь в Заході будь якій третій особі за своїм вибором при умові повної оплати Заходу і обов’язковому письмовому повідомленні ВИКОНАВЦЯ про контактні дані такої особи не пізніше, ніж за 2 (два) робочих дня до дати початку Заходу, а також при умові підтвердження ВИКОНАВЦЕМ участі такої третьої особи в Заході замість ЗАМОВНИКА.
3.1.4. В разі зміни умов проведення Заходу (ціни, дати, місця проведення та інших змін) повідомити ЗАМОВНИКА не менше ніж за 1 (один) календарний день до початку дії таких змін.
3.1.5. Повернути сплачені грошові кошти ЗАМОВНИКУ в разі неможливості проведення ВИКОНАВЦЕМ Заходу з причин, не залежних від волі ВИКОНАВЦЯ, за винятком випадків зазначених у цьому Договорі.
3.2. ВИКОНАВЕЦЬ має право:
3.2.1. Проводити фото-, аудіо- і відео зйомку під час проведення Заходу і використовувати отримані матеріали на свій розсуд.
3.2.2. В односторонньому порядку змінювати вартість своїх послуг, а також інші умови проведення Заходу, а також умови цього Договору без попереднього узгодження з ЗАМОВНИКОМ.
3.2.3. Розробляти програму Заходу і визначати кількість і склад виступаючих на Заході.
3.2.4. Відмовити ЗАМОВНИКУ в наданні послуг у випадку не оплати (часткової оплати) в визначені строки, при порушенні правил участі в Заході. Представники ВИКОНАВЦЯ також мають право в будь який момент припинити проведення Заходу у випадку, якщо своїми діями ЗАМОВНИК створює незручності, а також заважає представнику проводити Захід. В такому випадку грошові кошти ЗАМОВНИКУ не повертаються.
3.3. ЗАМОВНИК зобов’язується:
3.3.1. Самостійно і своєчасно повідомляти ВИКОНАВЦЯ про дату, час Заходу.
3.3.2. Купуючи послуги ВИКОНАВЦЯ, зробити заявку будь-яким з електронних способів зв’язку (viber, sms, whats app, telegramm, Facebook, mail і т.п.) ВИКОНАВЦЯ, які вказані на сайті multimed.ua, а також ознайомитися з затвердженими ВИКОНАВЦЕМ і опублікованими на сайті multimed.ua правилами проведення обраного Заходу.
3.3.3. Оплатити обраний Захід на умовах і по ціні, які діють на даний Захід в момент оплати.
3.3.4. У випадку передачі права на участь в Заході третій особі, не пізніше, ніж за 2 (два) робочих дні до початку Заходу, повідомити про це ВИКОНАВЦЯ і в письмовій формі повідомити всі необхідні дані нового учасника.
3.3.5. Повідомити ВИКОНАВЦЯ про зміни своїх контактних (персональних) даних в письмовій формі протягом доби з моменту таких змін.
3.3.6. В електронній формі повідомити ВИКОНАВЦЯ про відмову від участі в Заході не пізніше, ніж за 14 (чотирнадцять) календарних днів до початку Заходу, що несе за собою наступне:
– у випадку повідомлення про відмову від участі в Заході в термін більше ніж за 14 (чотирнадцять) календарних днів до початку Заходу, виплачені ЗАМОВНИКОМ грошові кошти повертаються ВИКОНАВЦЕМ в повному об’ємі.
– у випадку повідомлення про відмову від участі в Заході в термін менший, ніж за 14 (чотринадцять) календарних днів до початку Заходу,виплачені ЗАМОВНИКОМ грошові кошти не повертаються ВИКОНАВЦЕМ. Але ВИКОНАВЕЦЬ в такому випадку бере на себе зобов’язання надати ЗАМОВНИКУ можливість прийняти участь в наступних заходах в рамках суми, яку він оплатив.
– у випадку не повідомлення про відмову від участі в Заході грошові кошти не повертаються ВИКОНАВЦЕМ.
3.3.7. Приходити на Захід точно в зазначений час, який затверджено в електронних засобах зв’язку. У випадку запізнення ЗАМОВНИКА виплачені грошові кошти не повертаються та не перераховуються.
3.4. ЗАМОВНИК має право:
3.4.1. Вимагати від ВИКОНАВЦЯ дотримання умов Договору.
3.4.2. Приймати участь в Заходах особисто (очно) чи передати право на участь іншій особі при умові повної оплати Заходу і своєчасного (не пізніше, ніж за 2 (два) робочих дні до початку Заходу) письмового повідомлення про це ВИКОНАВЦЯ.
4. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
4.1. У випадках невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань за Договором, Сторони несуть відповідальність відповідно до законодавства України з урахуванням умов цього Договору.
4.2. ВИКОНАВЕЦЬ не несе відповідальності у разі неналежного надання послуги, якщо неналежне виконання стало наслідком недостовірності, недостатності або несвоєчасності наданих ЗАМОВНИКОМ відомостей, а також внаслідок інших порушень умов цього Договору з боку ЗАМОВНИКА.
4.3. ВИКОНАВЕЦЬ не несе відповідальності за невідповідність наданої послуги очікуванням ЗАМОВНИКА і / або за його суб’єктивну оцінку, така невідповідність очікуванням і / або негативна суб’єктивна оцінка не є підставами для повернення сплачених грошових коштів.
4.4. ВИКОНАВЕЦЬ звільняється від відповідальності за повне або часткове невиконання зобов’язань, передбачених цим Договором, якщо це невиконання стало наслідком обставин непереборної сили, які виникли після укладення Договору, в результаті подій надзвичайного характеру, які Сторони не могли ні передбачити, ні запобігти розумними заходами (форс-мажор ).
4.5. У разі, якщо ЗАМОВНИК з причин, не залежних від ВИКОНАВЦЯ, не відвідав Захід і не повідомив про це ВИКОНАВЦЯ в терміни, зазначені в п. 3.3.6. Договору, то послуга вважається наданою належним чином і сплачені ВИКОНАВЦЮ грошові кошти поверненню не підлягають
5. ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
5.1. Всі суперечки і розбіжності, що виникли в зв’язку з виконанням Договору, вирішуються Сторонами шляхом переговорів. Встановлюється обов’язковий претензійний порядок вирішення спорів. До звернення в суд Сторона зобов’язана направити іншій Стороні письмову претензію і тільки після закінчення 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати її отримання іншою Стороною може звернутися з позовом до суду.
5.2. У разі недосягнення згоди між Сторонами, усі спори розглядаються в судовому порядку, відповідно до законодавства України.
6. ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІТЬ
6.1. Всі інформаційні матеріали, що надаються ВИКОНАВЦЕМ ЗАМОВНИКУ в процесі проведення Заходу, а також фото-, аудіо- і відеозйомка, що проводиться під час Заходу, є інтелектуальною власністю ВИКОНАВЦЯ, всі права на яку захищені законодавством України.
6.2. Незаконне використання (відтворення, поширення, імпортування, публічний показ і т.п.) зазначених матеріалів, інформації, творів і навчальних посібників ВИКОНАВЦЯ без письмової згоди останнього тягне за собою цивільну, адміністративну та іншу відповідальність відповідно до чинного законодавства України.
7. ІНШІ УМОВИ
7.1. Цей Договір діє до моменту виконання Сторонами всіх обов’язків.
7.2. Надана ЗАМОВНИКОМ інформація, що надається електронним способом зв’язку, є невід’ємною частиною даного Договору.
7.3. Укладаючи даний Договір, ЗАМОВНИК дає згоду на збір і обробку ВИКОНАВЦЕМ персональних даних ЗАМОВНИКА відповідно до закону від 27.07.2006 №152 «Про персональні дані» та положенню про даний Захід, затвердженому ВИКОНАВЦЕМ і опублікованому на його сайті в мережі Інтернет. Оброблення персональних даних включає також вчинення наступних дій: оброблення (включаючи збір, систематизацію, накопичення, збереження, уточнення (оновлення, зміни)), використання і всі інші дії, пов’язані з цілями і завданнями конкретного заходу.
7.4. ЗАМОВНИК також дає згоду на використання персональної інформації про себе, свої взаємовідносини з ВИКОНАВЦЕМ, на використання ВИКОНАВЦЕМ всієї наданої ЗАМОВНИКОМ інформації про себе, свій бізнес, публікацію матеріалів про факт отримання послуг у ВИКОНАВЦЯ в засобах масової інформації – на телебаченні, радіо, в інтернеті, і друкованих виданнях, соціальних мережах, а також публікацію вказаних матеріалів на офіційному сайті і в соціальних ресурсах ВИКОНАВЦЯ. ВИКОНАВЕЦЬ зобов’язується припинити збереження і обробку персональних даних ЗАМОВНИКА у випадку, якщо ЗАМОВНИК повідомив його про таку необхідність. Повідомлення може бути представлено в письмовій формі по електронній пошті sales@multimed.com.ua.
7.5. Укладаючи даний Договір, ЗАМОВНИК дає згоду на проведення ВИКОНАВЦЕМ фото-, аудіо-, та відеозйомки під час Заходу, в тому числі самого ЗАМОВНИКА, з подальшим використанням цих фото-, аудіо- і відеоматеріалів. У випадку незгоди ЗАМОВНИКА на надання прав на використання його зображень, він повідомляє про це ВИКОНАВЦЯ в письмовій формі по електронній адресі sales@multimed.com.ua не пізніше, ніж за 3 робочих дні до проведення Заходу.
7.6. В тому випадку, якщо які-небудь умови Заходу, розміщені на сайті ВИКОНАВЦЯ multimed.ua або відображені в будь-яких інформаційних матеріалах ВИКОНАВЦЯ про Захід, що проводиться, будуть суперечити умовам Договору, то Сторони будуть керуватися умовами Договору.
7.7. У всьому іншому, що не передбачене даним Договором, відносини Сторін регулюються діючим законодавством України.
7.8. ЗАМОВНИК підтверджує, що всі умови даного Договору йому зрозумілі і він приймає їх безумовно і в повному обсязі.
8. МІЖНАРОДНІ САНКЦІЇ ТА АНТИКОРУПЦІЙНЕ ЗАСТЕРЕЖЕННЯ
8.1. Сторони цим запевняють та гарантують одна одній, що:
(а) на Сторону не поширюється дія санкцій Ради безпеки ООН, Відділу контролю за іноземними активами Державного казначейства США, Департаменту торгівлі Бюро промисловості та безпеки США, Державного департаменту США, Європейського Союзу, України, Великобританії або будь-якої іншої держави чи організації, рішення та акти якої є юридично обов’язковими (надалі – «Санкції»); та
(б) Сторона не співпрацює та не пов’язана відносинами контролю з особами, на яких поширюється дія Санкцій;
(в) Сторона здійснює свою господарську діяльність із дотриманням вимог Антикорупційного законодавства.
Під Антикорупційним законодавством слід розуміти:
– будь-який закон або інший нормативно-правовий акт, який вводить в дію або відповідно до якого застосовуються положення Конвенції по боротьбі з підкупом посадових осіб іноземних держав при здійсненні міжнародних ділових операцій Організації Економічного Співробітництва та Розвитку (OECD Convention on Combating Bribery of Foreign Public Officials in International Business Transactions); або
– будь-які застосовані до Сторін положення Закону США про боротьбу з практикою корупції закордоном 1977р. зі змінами і доповненнями (the U.S. Foreign Corrupt Practices Act of 1977), Закону Великобританії про боротьбу з корупцією (U.K. Bribery Act 2010); або
– будь-який аналогічний закон або інший нормативно-правовий акт юрисдикції (країни), в якій Сторона зареєстрована або здійснює свою господарську діяльність або дія якого (або окремих його положень) розповсюджується на Сторону в інших випадках;
(г) Сторона дотримується вимог Антикорупційного законодавства, що на неї поширюються, та впровадила відповідні заходи і процедури з метою дотримання Антикорупційного законодавства;
(д) Сторона та жодна з її афілійованих осіб, директори, посадові особи, співробітники або будь-які інші особи, що діють від імені цієї Сторони, не здійснювали будь-яких пропозицій, не надавали повноважень та клопотань щодо надання або отримання неналежної/ неправомірної матеріальної вигоди або переваги у зв’язку з цим Договором, а так само не отримували їх, та не мають намір щодо здійснення будь-якої з вищевказаних дій у майбутньому, а також Сторона застосовувала усіх можливих розумних заходів щодо запобігання вчинення таких дій субпідрядниками, агентами, будь-якою іншою третьою особою, щодо якої вона має певної міри контролю;
(е) Сторона не використовуватиме кошти та/або майно, отримані за цим Договором, з метою фінансування або підтримання будь-якої діяльності, що може порушити Антикорупційне законодавство (зокрема, але не обмежуючись, шляхом надання позики, здійснення внеску/вкладу або передачі коштів/майна у інший спосіб на користь своєї дочірньої компанії, афілійованої особи, спільного підприємства або іншої особи).
8.2. У випадку порушення Стороною вищезазначених запевнень та гарантій така Сторона зобов’язується відшкодувати іншій Стороні усі збитки, спричинені таким порушенням.
8.3. У випадку накладення Санкцій на одну зі Сторін або співпраці Сторони з особою, на яку накладено Санкції, така Сторона зобов’язується негайно повідомити про це іншу Сторону, а також відшкодувати останній усі збитки, спричинені їй через або у зв’язку з накладенням на неї Санкцій або співпрацю з особою, на яку накладено Санкцій.
8.4. Кожна зі Сторін має право в односторонньому порядку призупинити виконання обов’язків за цим Договором або припинити дію цього Договору шляхом письмового повідомлення про це іншої Сторони у випадку наявності ґрунтовних підстав вважати, що відбулося або відбудеться порушення будь-яких з вищезазначених запевнень та гарантій. При цьому Сторона, що підставно скористалася цим правом, звільняється від будь-якої відповідальності або обов’язку щодо відшкодування штрафних санкцій за Договором у зв’язку з невиконанням нею договірних зобов’язань та будь-якого роду витрат, збитків, понесених іншою Стороною (прямо або опосередковано), в результаті такого призупинення/ припинення дії Договору.
9. РЕКВІЗИТИ ВИКОНАВЦЯ
Товариство з обмеженою відповідальністю
«Мультимед»
65058, м. Одеса, провул. Шампанський, буд.
2/1, кв. 84
ЄДРПОУ 34930474
UA353204780000000026005259501 у банку
ПАТ АБ “Укргазбанк”
ПОЛІТИКА КОНФІДЕНЦІЙНОСТІ
Дотримання конфіденційності даних користувачів – один із основних принципів роботи ТОВ « Мультимед». Положення про конфіденційність і методи роботи направлені на обробку персональних даних належним і законним чином і на забезпечення їх конфіденційності, збереження та доступності.
Дане Положення про конфіденційність поширюється на сайт Multimed.ua, який знаходиться в користування і управління ТОВ «Мультимед», зареєстрованої в м. Одеса, Україна.
Дане Положення про конфіденційність це повний виклад політики конфіденційності персональних даних в інтернеті, яка застосовується до діяльності нашої компанії. Положення пояснює, які види даних ми збираємо, а також як ми використовуємо, передаємо і захищаємо інформацію, яку ви надаєте. Воно також описує ваші можливі дії щодо використання і виправлення ваших персональних даних, а також доступу до них. Діяльність нашої компанії регулюються Загальним регламентом по захисту даних (ЕС) 2016/679 (GDPR), який є законодавчим актом, що володіє законодавчим актом, який є законодавчим актом, що володіє прямою обов’язковою силою. GDPR захищає основні права і свободи фізичних осіб, зокрема їх право на захист персональних даних.
ВИЗНАЧЕНННЯ
Персональні дані
Персональні дані – це будь-яка інформація, яка відноситься до ідентифікованої або такої, що піддається ідентифікації фізичної особи. До персональних даних належать усі види інформації, які прямо або побічно ідентифікують людину: ім’я, e-mail, телефонний номер і т.п.
Принципи
В основі Положення про конфіденційність лежать наступні принципи захисту даних:
-персональні дані повинні оброблятися законним, чесним і прозорим чином;
-персональні дані повинні збиратися виключно для досягнення строго певних, однозначних і законних цілей і не повинні додатково оброблятися не сумісним з цими цілями чином;
-збір персональних даних повинен здійснюватися коректним чином і обмежуватися виключно релевантними відомостями, необхідними для досягнення мети, яку переслідує обробка цих даних;
-персональні дані повинні бути точними і при необхідності повинні оновлюватися;
-треба вживати всіх необхідних заходів, що гарантують негайне видалення або виправлення персональних даних, що виявляють неточність, важливу для мети їх обробки;
-персональні дані повинні зберігатися таким чином, який дозволяє ідентифікувати людину виключно на період часу, необхідний для досягнення мети, яка переслідується шляхом обробки цих даних;
-всі персональні дані не підлягають розголошенню та повинні зберігатися таким чином, який забезпечує їх належну захищеність;
-персональні дані не підлягають передачі третім особам, за винятком випадків, коли така передача необхідна для того, щоб AirHelp зміг надати послуги, передбачені угодою;
-у вас є право на доступ до персональних даних, на зміну або видалення даних, на обмеження або заперечення проти обробки даних, а також право на перенесення даних.
Збір і використання персональних даних
Якщо ви хочете скористатися нашими послугами і передаєте інформацію, ми можемо попросити вас надати персональні дані для того, щоб ми могли здійснювати свою роботу, надавати свої послуги і підвищувати їх рівень.
Персональні дані можуть передаватися за рахунок нашого сайту, електронної пошти або інших підтримуваних нами електронних або програмних рішень, а також поштовим відправлення або по телефону. Збір всіх персональних даних ведеться відповідно до GDPR. Ми обробляємо персональні дані виключно в обсязі, необхідному для досягнення строго певних, однозначних і законних цілей, або для досягнення мети, досягнення якої вимагається законодавством країни, в якій ми працюємо. Персональні дані, які ми збираємо в першу чергу, включають в себе імена, адреси електронної пошти, телефонні номере. Ми збираємо ці персональні дані з метою надання наших умов, передбачених публічною офертою. Окрім цього, ми збираємо персональні дані для інших цілей, наприклад для ведення статистики, рішення адміністративних і комунікаційних завдань, спільної роботи над внутрішніми проектами та активностями для спільної роботи підрозділів організації.
Використання персональних даних
Ми використовуємо персональні дані в тих цілях, для досягнення яких вони збираються, і зберігаємо їх лише протягом часу, необхідного для досягнення даних цілей. Ми можемо зберігати інформацію про вас, доки це є необхідним для надання наших послуг, для виконання наших юридичних обов’язків чи для досягнення будь-якої із перерахованих вище цілей. Доступ до персональних даних надається виключно працівниками ТОВ «Мультимед», а також контрольованих афілійованих організацій, які мають відповідний дозвіл і чітку робочу необхідність в доступі до даних.
Використання cookie-файлів
Наш сайт і наші партнери використовують cookie-файли або схожі технологічні рішення для забезпечення максимальної зручності користувача і для аналізу тенденцій, управління сайтом, відстежування поведінки користувача на сайті і для збору демографічної інформації про нашу клієнтську базу в цілому.
Cookie-файли — це невеликі текстові файли, які записуються вашим пристроєм для відстежування патернів користувацької поведінки і обліку бажаних параметрів. Наші аши cookie-файли не мають інформації, яка може прямо ідентифікувати людину. Ми автоматично збираємо конкретну інформацію за допомогою cookie-файлів і трекінгових інструментів, наприклад адрес інтернет-протоколу (IP-адрес) тип браузера; інтернет-провайдер (ISP) сторінки, з яких користувач зайшов на сайт і з яких залишив сайт; переглянуті на нашому сайті файли (наприклад HTML-сторінки, зображення) операційна система; мітка дати і часу; і / або статистика кліків для аналізу загальних тенденцій і для управління сайтом. Ви можете контролювати використання cookie-файлів на рівні свого браузера, але якщо ви вирішите відключити cookie-файли, це може привести до обмеження доступності конкретних функцій і можливостей нашого сайту.
Передача персональних даних
Ми передаємо персональні дані третій стороні тільки при наступних обставинах:
-якщо ви дали на це згоду;
-якщо ціль такої передачі даних напряму пов’язана з ціллю, для досягнення якої персональні дані збиралися з самого початку;
-якщо це необхідно для підготовки, уточнення і виконання Угоди з вами;
-якщо це требується законом, адміністративним або судовим розпорядженням;
-якщо це потрібно для обгрунтування та захисту позовних заяв або для судового позову;
-якщо це необхідне для виконання правомірної вимоги органів державної влади, втому числі служб національної безпеки і правоохоронних органів;
-якщо це потрібно для попередження зловживання чи інших неправомірних дій, наприклад скоординованих атак, з ціллю забезпечення збереження даних.
Безпека обробки даних
Безпека ваших персональних даних важлива для вас. Ми обробляємо персональні дані, піклуючись про їх захищеність, впроваджуємо і підтримуємо належні і загальновизнані стандарти технічних і організаційних заходів щодо захисту персональних даних від випадкового або протиправного знищення або випадкової втрати, зміни, недозволеного розголошення або доступу, зокрема, якщо обробка має на увазі передачу даних по мережі, а також щодо захисту від інших форм протиправного використання.
Ваші права на захист персональних даних
У вас є право в будь-який час вимагати доступ до персональних даних, їх виправлення або видалення, забороняти їх обробку або заперечувати проти їх обробки, а також право на перенесення даних. З метою підтримки актуального стану персональних даних рекомендуємо вам повідомляти нам про будь-які зміни або неточності.
Маркетингові email-розсилки та рекламні переваги
З вашої згоди ми можемо відправляти вам маркетингові листи. Згода, про яку йде мова, має надаватися добровільно, свідомо і однозначно. Ви завжди можете заперечити проти використання ваших персональних даних в цілях прямого маркетингу без необхідності надавати причину такого заперечення, за попереднім запитом і безкоштовно. Ви можете зробити це, натиснувши на посилання «Відмовитися» в будь-якому з отриманих від нас листів.
Маркетингові листи містять інформацію, яка, на нашу думку, може бути вам цікава, наприклад новини про наші продукти і послуги.
Скарги
Ви маєте право направляти скарги щодо того, як ми обробляємо ваші персональні дані. Всі запити і скарги повинні своєчасно і в узгодженні з внутрішніми правилами розглядатися фахівцем із захисту персональних даних (DPO).
Скарги можна надсилати на адресу marketing@multimed.com.ua.
Внесення змін до даного Положення про конфіденційність.
Періодично в дане Положення про конфіденційність можуть вноситься зміни, наприклад у випадку змін відповідного законодавства або корпоративної структури нашої компанії.
Обмеження відповідальності
Відповідно до чинного законодавства України, Адміністрація відмовляється від будь-яких запевнень і гарантій, надання яких може іншим чином матися на увазі, і відмовляється від відповідальності відносно Сайту, вмісту та його використання.
Ні за яких обставин Адміністрація Сайту не буде нести відповідальності ні перед якою стороною за будь-який прямий і / або непрямий збиток в результаті будь-якого використання інформації на цьому Сайті або на будь-якому іншому сайті, на якому є гіперпосилання з нашого сайту; виникнення залежності; зниження продуктивності; звільнення або переривання трудової активності, а також і відрахування з навчальних закладів; за будь-яку упущену вигоду; припинення господарської діяльності; втрату програм або даних у Ваших інформаційних системах або Іншим чином, які виникли в зв’язку з доступом, впровадженням або неможливістю використання Сайту, вмісту або будь-якого пов’язаного інтернет-сайту, або непрацездатністю, помилкою, упущенням, перебоєм, дефектом, простоєм в роботі або затримкою в передачі, комп’ютерним вірусом або системним збоєм, навіть якщо адміністрація буде явно повідомлено про можливість такого збитку.